Vaš pozivni centar ne može bez zidne ploče

Privlačna zidna ploča koju ima pozivni centar može djelovati kao magija za vašu organizaciju. Može učiniti čuda za vaše poslovanje angažiranjem agenata i poboljšanjem njihove produktivnosti, ali samo ako se koristi ispravno.

Većina organizacija samo gleda u prazno kada je u pitanju odluka o informacijama koje će se prikazati na zidnim pločama ili o tome što može dovesti do veće produktivnosti.

Zidna ploča kad je pozivni centar u pitanju prva je linija korisničke službe i služi važnoj svrsi. Od lakšeg upravljanja predstavnicima, prikazivanja podataka u stvarnom vremenu, praćenja i poboljšanja zadovoljstva kupaca, do povećanja produktivnosti agenata – to je vaš oklop protiv ponavljajućih izazova u industriji.

Vaš pozivni centar ne može bez zidne ploče

 

Što treba i što ne treba raditi za zidne ploče kad je pozivni centar u pitanju?

Svaki put kad agent podigne pogled sa svog stola kako bi pročitao informacije, gubi puno vremena. Ako informacije, s agentom, nisu konsolidirane i lako interpretirane, to je još jedan dio izgubljenog vremena. S druge strane, sažete, jednostavne i lako razumljive informacije mogu se pokazati čudesnim za produktivnost.

Evo savjeta kako učiniti da pozivni centar ima zidnu ploču koja će odlično funkcionirati za sve koji se njome na bilo koji način koriste.

Ako vaš pozivni centar ima problem u vidu niskog zadovoljstva korisnika definitivno trebate nešto promijeniti u radu jer trpi najbitniji element poslovanja.

Nepotrebno je reći da zadovoljstvo korisnika uvelike utječe na rast i ugled organizacije. Loša evidencija korisničke službe može uzrokovati gubitak postojećih kupaca i spriječiti vas da dobijete nove.

Usmjeravanje temeljeno na vještinama jedan je od načina da se osigura lojalnost kupaca. Učinkovit proces prikupljanja podataka o kupcima i njihovog usmjeravanja najprikladnijem agentu ili odjelu jedan je od koraka prema personalizaciji i smislenoj interakciji.

Moderni pozivni centar danas koristi neke od najnaprednijih sustava koji angažiraju pozivatelja na način da čak i ako su svi agenti zauzeti, imate manje šanse da izgubite klijenta.